Привілейований клієнт Siberian Health

Міжнародна Програма
«Привілейований клієнт Siberian Health»

Стань Клієнтом

Здійсни першу покупку на 350 грн (30 балів)* і отримай 5% з наступної покупки на бонусний рахунок «Бюджет здоров'я» 
Здійсни з друзями покупки на 3 500 грн (300 балів)* у будь-який термін і отримай 10% з наступної покупки на рахунок «Бюджет здоров'я»!

* Враховуються покупки, здійснені за основним прайсом. Література та атрибутика не враховуються.

Вигідні Програми Клубу постійності пропонують цікаві та вигідні знижки та умови!

КУПУЙ 3 МІСЯЦЯ поспіль на 350 грн (30 балів) і більше та ОТРИМАЙ ЗНИЖКУ 25% на Greenpin ЕКОзасiб для миття фруктів і овочiв та ЕКОконцентрат для миття поверхонь!*

КУПУЙ 10 МІСЯЦІВ з 12 на 350 грн (30 балів) іОТРИМАЙ ІМЕННУ VIP-КАРТКУ і ПОДАРУНОК від Компанії! 
* Знижка діє протягом наступного місяця після виконання умов.

 

Правила нарахування та використання бонусів на рахунку «Бюджет здоров'я»

5% бонусних нарахувань Привілейований клієнт одержує при здійсненні ПЕРШОЇ ПОКУПКИ відразу на суму від 350 грн (30 балів)* зі всіх своїх наступних покупок.

10% бонусних нарахувань Привілейований клієнт одержує після здійснення їм покупок сумарно на суму 3 500 грн (300 балів)* і більше. При цьому враховуються покупки Привілейованих клієнтів, які приєднались до Програми за його рекомендацією та зареєстровані під ним. Бонуси налічуються на всі наступні покупки. Використати бонусні нарахування можна вже наступного дня в якості знижки при придбанні продукції.

* Враховуються покупки, здійснені за основним прайсом. Література та атрибутика не враховуються. Враховуються покупки, сплачені особисто новим Привілейованим клієнтом.


Правила участі в Програмі 

1. Правила реєстрації в Програмі
1.1. Будь-яка особа, яка досягла повноліття, може стати учасником Програми для Привілейованих клієнтів. 
1.2. На момент реєстрації учасник Програми не повинен мати інший індивідуальний номер у Компанії. Якщо у вас вже є індивідуальний номер в Компанії, то ви можете брати участь у Програмі під іншим індивідуальним номером тільки відповідно до пункту 4 цих Правил. 
1.3. Якщо в Програмі для Привілейованих клієнтів вирішило взяти участь подружжя, то воно реєструється як сімейна пара на один індивідуальний номер. 
1.4. Якщо подружжя висловило бажання мати різні індивідуальні номери, то один з пари буде зареєстрований як Привілейований клієнт, який вирішив взяти участь у Програмі за рекомендацією свого подружжя. 

2. Припинення участі в Програмі
2.1. Компанія має право прийняти рішення про припинення участі Привілейованого клієнта в Програмі та видалити його індивідуальний номер з бази Компанії, якщо протягом перших 4 місяців поспіль з місяця реєстрації Привілейований клієнт не здійснив жодної покупки продукції з баловим наповненням на індивідуальний номер. Місяцем реєстрації вважається повний календарний місяць з 1-го числа. 
2.2. Якщо протягом перших 4 місяців з місяця реєстрації були здійснені покупки на індивідуальний номер, то в подальшому Компанія приймає рішення про припинення участі Привілейованого клієнта в Програмі, якщо у Привілейованого клієнта 6 місяців поспіль не було покупок продукції з баловим наповненням на індивідуальний номер. Місяцем реєстрації вважається повний календарний місяць з 1-го числа. 
2.3. Сповіщення про припинення участі Привілейованого клієнта в Програмі Компанія надсилає на адресу електронної пошти, вказану Клієнтом у Реєстраційній угоді. В Особистому кабінеті на міжнародному сайті Компанії в розділі BackOffice «Інформаційний звіт» у Привілейованого клієнта в графі «Примітка» з'являється відповідне попередження за два місяці до моменту можливого припинення його участі в Програмі. 
2.4. Привілейований клієнт може сам висловити своє бажання про припинення участі в Програмі, надіславши відповідну заяву на адресу registrator@sibvaleo.com. Індивідуальний номер видаляється з бази по закінченні місяця після отримання заяви Клієнта або в указаний в заяві термін. У разі відкликання заяви до закінчення вказаного терміну заява вважається не поданою. 
2.5. У разі наявності у Привілейованого клієнта більше одного індивідуального номера індивідуальний номер, зареєстрований пізніше, видаляється з бази учасників Програми. 
2.6. Всі Привілейовані клієнти, зареєстровані за особистою рекомендацією, вважаються зареєстрованими за особистою рекомендацією Привілейованого клієнта під першим індивідуальним номером. 
2.7. Після припинення участі в Програмі для Привілейованих клієнтів на будь-якій з підстав всі накопичені на індивідуальному номері бонуси анулюються. 

3. Зміна статусу
3.1. Привілейований клієнт може стати Консультантом Компанії. Для цього необхідно придбати Реєстраційний комплект Консультанта і заповнити відповідну Реєстраційну угоду. При цьому індивідуальний номер не змінюється, а покупки зареєстрованих за його рекомендацією Привілейованих клієнтів продовжують враховуватися. 

4. Поновлення участі в Програмі для Привілейованих клієнтів або вибір співробітництва в якості Консультанта
4.1. Якщо Привілейований клієнт припинив свою участь у Програмі відповідно до пункту 2.4, то він може знову стати учасником Програми для Привілейованих клієнтів або обрати співробітництво з Компанією в якості Консультанта через 6 місяців, починаючи з місяця видалення індивідуального номера з бази учасників Програми. 
4.2. Якщо Привілейований клієнт припинив свою участь у Програмі відповідно до пунктів 2.1 і 2.2, він може знову стати учасником Програми для Привілейованих клієнтів відповідно до умов, описаних в п. 1 цих Правил, або обрати співробітництво з Компанією в якості Консультанта в будь-який час, придбавши відповідний Реєстраційний комплект. В цьому випадку індивідуальний номер буде змінений. 
4.3. При поновленні співробітництва з Компанією накопичення бонусів на індивідуальному номері починається з нуля. 

5. Компанія має право вносити доповнення та зміни у Програму для Привілейованих клієнтів, розміщуючи на сайті Компанії інформацію про внесені зміни.




Правила користування персональною карткою Siberian Health

1. При реєстрації в Програмі для Привілейованих клієнтів вам привласнюється індивідуальний номер, на який ви можете здійснювати покупки в будь-якій країні, де є діючі Центри обслуговування Компанії. 

2. Пред'являйте картку співробітнику ЦОКу при кожній покупці. У разі якщо у вас немає з собою картки, ви можете зробити покупку, назвавши її номер та показавши документ, що засвідчує особу. 

3. Ця картка може передаватися іншим особам для придбання продукції в Центрах обслуговування Компанії (без права використання коштів з бонусного рахунку «Бюджет здоров'я»). 

4. У разі втрати картки вам необхідно звернутися до свого Центру обслуговування Компанії або до контактного центру (call-centre@sibvaleo.com)