Загальні питання

Загальні питання

ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ 

Тут ви можете знайти відповіді на найрозповсюдженіші питання про Компанію. Для вашої зручності всі питання розміщено за розділами.

Дякуємо за вашу зацікавленість «Siberian Health Украина»


КОМПАНІЯ

Що таке "Науково-інноваційний центр"?
Науково-інноваційний центр – об'єднання спеціалістів, які займаються біологічними дослідженнями, розробкою нових біологічно активних продуктів і комплексних програм з їхнього застосування. Докладніше про Науково-інноваційний центр ви можете дізнатися на сайті Компанії.

Хто займається розробкою продукції Компанії?

Розробкою продукції займається власний Науково-інноваційний центр Корпорації "Сибірське здоров'я". Докладніше про центр ви можете дізнатися на сайті Компанії.


Де можна дізнатися склад продукції Корпорації "Сибірське здоров'я"?

Активний склад кожного продукту ви можете подивитися в каталогах або на сайті Компанії у розділі Продукція. Повний склад із зазначенням всіх інгредієнтів можна знайти тільки на упаковці продукції.

 

Компанія випускає продукцію в капсулах. Який у них склад?
Капсули бувають целюлозні та желатинові. Виготовлені вони можуть бути з фармацевтичного желатину або із харчової целюлози.

 

Чи сертифікована продукція, яка випускається Корпорацією "Сибірське здоров'я"?
Так, сертифікована. Усі наші БАДи зареєстровані в Міністерстві Охорони здоров'я та мають повний пакет дозвільних документів: Свідоцтво про державну реєстрацію, Сертифікат Відповідності, Декларацію відповідності.

 

Чим відрізняється продукція Корпорації "Сибірське здоров'я" від інших російських аналогів?
1) Наша продукція ексклюзивна, тому що розробляється власним Науково- інноваційним центром.
2) Компанія розробляє і виробляє наукоємні продукти, засновані на останніх досягненнях науки й ЕКО-підході.
3) Всі натуральні компоненти отримані з ЕКОЛОГІЧНО ВІДНОВЛЮВАНОЇ рослинної сировини. На нашому виробництві встановлено сучасне обладнання для очищення повітря і води.
4) Ми не використовуємо потенційно шкідливі для людини і природи косметичні компоненти, такі як сульфати, фталати, парабени, мінеральні олії, синтетичні ароматизатори і барвники. Наша косметика вільна від всіх цих речовин. 
5) При виробництві нашої продукції ми не використовуємо синтетичні наповнювачі або технологічні добавки, такі як аеросил, стеарат магнію, стеарат кальцію тощо.
6) Ми намагаємося максимально використовувати біорозкладні матеріали при виробництві й пакуванні наших продуктів.
7) Завдяки тому, що ми самі розробляємо і самі виробляємо продукцію, у нас найкраще співвідношення ЦІНА/ЯКІСТЬ/РЕЗУЛЬТАТ.

Чи тестується продукція Компанії на тваринах?

Продукція Компанії не тестується на тваринах. Вся косметична продукція Siberian Health тестується на людях, на добровольцях, за їхньої особистої згоди.

 

Придбання продукції

Як можна дізнатися адреси точок продажу продукції Корпорації "Сибірське здоров'я"?
Продукція Корпорації "Сибірське здоров'я" продається через спеціалізовані Центри обслуговування. Дізнатися адреси Центрів обслуговування ви мо
жете: 1. На головній сторінці сайту у розділі "Де придбати". 
2. Подзвонивши до Контактного центру Корпорації "Сибірське здоров'я" у Росії за номером 8-383-328-10-60 (міжнародний / міжміський дзвінок). 
3. Написавши на електронну пошту Контактного центру Компанії у Росії call-centre@sibvaleo.com

 

Яким чином Партнер може придбати продукцію Компанії в Росії та інших країнах СНД?
Як можна замовити продукцію Компанії в країнах Євросоюзу?
1. Ви можете зробити замовлення через інтернет-магазин у країнах Європи (Німеччина, Чехія, Польща, Болгарія, Литва, Туреччина).
2. Ви можете звернутися до будь-якого Центру Обслуговування Клієнтів в Європі.

 

Як можна замовляти продукцію Компанії в США?
1. Можна звернутися до представництв Компанії в США
2. Можна зробити замовлення через Інтернет-магазин
3. Можна зробити замовлення за телефоном в країні – 800-755-7502
4. Можна зробити замовлення через електронну пошту info@usasib.com

 

Прийом БАД
Чи є якісь особливості прийому БАДів для дітей?
Так. Є БАДи, розроблені спеціально для дітей. Їх треба приймати за схемою, вказаною на етикетці. У "дорослих" БАД, дозволених для вживання дітьми, є особливе дитяче дозування.

 

З якого віку можна давати дитині БАДи для дітей?
БАДи для дітей можна приймати з 3-х років.

 

Чи можна приймати продукцію Корпорації "Сибірське здоров'я" одночасно з прийомом лікарських засобів?
Так, якщо попередньо проконсультуватися з лікарем. Дуже важливо поставити лікаря до відома, що ви додатково приймаєте БАДи.

 

Чи можна одночасно приймати декілька БАДів?
Приймати декілька БАД одночасно можливо, оскільки кількість біологічно активних речовин, які потрібні нам регулярно, дуже велика. Якщо раціон збіднений деякими з них, можна поповнити цю прогалину прийомом декількох БАД.

 

Якщо при прийомі БАДа почалася несподівана реакція на продукт, що робити в такому випадку?
Необхідно припинити прийом. Якщо симптоми не зникли, можливо, це не пов'язано з прийомом БАДа. Слід проконсультуватися з лікарем.

 

Чи обов'язково запивати БАДи водою? Можна додавати їх до супу, каші, до других страв?
БАДи бажано запивати водою. Вживати їх необхідно під час їжі, краще з останньою порцією.

 

Як можна отримати консультацію спеціаліста зі складення комплексної програми та прийому продукції?
1. Комплексні програми є в друкованих каталогах по БАДам. 
2. Комплексні програми ви можете знайти на головній сторінці сайту у розділі "Продукція" при виборі того чи іншого продукту. 
3. У рубриці "Питайте на здоров'я! (питання і відповіді)".
4. Поставити питання спеціалісту на сайті Компанії через особисту сторінку в розділі "Питання до експерта" або подзвонити за тел. 8-383-328-10-60 (міжнародний / міжміський дзвінок) та отримати консультацію спеціаліста онлайн.

 

Бізнес

Загальні питання
Що робити, якщо Консультант не може зайти на свою особисту сторінку на сайті (вводить пароль, але не може зайти на сторінку або не пам'ятає пароль)?
1. Необхідно переконатися, що пароль вводиться у вірній розкладці клавіатури, без "Caps Lock" тощо.

2. Якщо Угоду з Компанією укладено нещодавно, і Консультант до цього ще не заходив на свою особисту сторінку, то він повинен звернутися до ЦОКу та звірити з менеджерами всю інформацію (номер телефону, електронну пошту тощо). Після чого впевнитися, що менеджери внесли правильні дані Консультанта та при реєстрації ніде не було допущено помилок. Якщо і після цього Консультант не може зайти на свою сторінку, то він пише заяву до Відділу керування особистими рахунками Компанії (calc@sibvaleo.com), в обов'язковому порядку вказавши ПІБ та номер Угоди. 

3. Якщо Консультант не пам'ятає свого паролю, він повинен пройти за посиланням "Забули пароль?", яке знаходиться під рамками вводу логіну та паролю, відновивши пароль. Інформація з новим паролем надійде на електронну пошту або телефон Консультанта. Якщо інформація не надходить, Консультант повинен звернутися в ЦОК та звірити з менеджерами інформацію про номер телефону або адресу електронної пошти. Після чого потрібно пройти за посиланням "Забули пароль?" ще раз. Якщо Консультант так і не отримав новий пароль або з новим паролем не може зайти на сторінку, він повинен написати заяву до Відділу керування особистими рахунками Компанії (див. вище).

 

Чи можуть бажаючі продавати продукцію Корпорації "Сибірське здоров'я"через свої сайти та інтернет-магазини?
Компанія використовує метод прямих продажів для просування своєї продукції та збільшення обсягу продажів. Це означає, що споживачі можуть придбати продукцію Компанії тільки в Центрах обслуговування Компанії або через Консультантів Компанії. Консультантам заборонено створювати власні інтернет-магазини або продавати продукцію Компанії за допомогою вже існуючих інтернет-магазинів. Докладна інформація на сайті Компанії у розділі "Стандарти співробітництва" п.16

 

Реєстрація Консультанта / Привілейованого клієнта

Як стати Консультантом/Привілейованим клієнтом Siberian Health?
Ви можете дистанційно зареєструватися на сайті Компанії у вкладці "Стати Консультантом" або звернутися до найближчого Центру обслуговування Компанії.

 

Хто такий Наставник і як його знайти?
Для реєстрації у якості Консультанта або Привілейованого клієнта Компанії необхідна участь Наставника. 

Наставник – це діючий Партнер Компанії, який познайомив Вас з Компанією і зробив Вам пропозицію про співробітництво. 
- Якщо Ви знаєте свого Наставника, то Вам необхідно звернутися до нього, і він особисто допоможе Вам зареєструватися у якості Консультанта/Привілейованого клієнта. 
- Якщо Ви самостійно дізналися про Компанію і у Вас немає Наставника, Компанія допоможе Вам його знайти. Для цього Вам необхідно звернутися до найближчого Центру обслуговування Компанії або зареєструватися через сайт у вкладці "Стати Консультантом".

 

Що входить до Реєстраційного комплекту для Консультанта / Привілейованого клієнта?
До Реєстраційного комплекту входить базовий набір інформаційної літератури, а також пластикова картка з індивідуальним номером і паролем для входу на особисту сторінку на сайті Компанії.

 

Пластикова картка, пароль, логін

Що робити, якщо Консультант не може зайти на свою особисту сторінку на сайті (вводить пароль, але не може зайти на сторінку або не пам'ятає пароль)?
1. Необхідно переконатися, що пароль вводиться у вірній розкладці клавіатури, без "Caps Lock" тощо.. 

2. Якщо Угоду з Компанією укладено нещодавно, і Консультант до цього ще не заходив на свою особисту сторінку, то він повинен звернутися до ЦОКу та звірити з менеджерами всю інформацію (номер телефону, електронну пошту тощо). Після чого впевнитися, що менеджери внесли правильні дані Консультанта та при реєстрації ніде не було допущено помилок. Якщо і після цього Консультант не може зайти на свою сторінку, то він пише заяву до Відділу керування особистими рахунками Компанії (calc@sibvaleo.com), в обов'язковому порядку вказавши ПІБ та номер Угоди. 

3. Якщо Консультант не пам'ятає свого паролю, він повинен пройти за посиланням "Забули пароль?", яке знаходиться під рамками вводу логіну та паролю, відновивши пароль. Інформація з новим паролем надійде на електронну пошту або телефон Консультанта. Якщо інформація не надходить, Консультант повинен звернутися в ЦОК та звірити з менеджерами інформацію про номер телефону або адресу електронної пошти. Після чого потрібно пройти за посиланням "Забули пароль?" ще раз. Якщо Консультант так і не отримав новий пароль або з новим паролем не може зайти на сторінку, він повинен написати заяву до Відділу керування особистими рахунками Компанії (див. вище).